جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

چند گوشی داشتن

1 پست
متن های چند گوشی داشتن / بهترین متن چند گوشی داشتن [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
📄 *متن پیام*
مدل گوشیت چیه؟

-سه تا گوشی دارم،کدومش؟️
-
طنز طنز روزمره چند گوشی داشتن مدل گوشی موبایل سوال عجیب
پدیده «چنددستگاهی» یا Multi-device ownership در عص...

طنز: وقتی سه تا گوشی داری و می‌پرسن مدلش چیه:

پدیده «چنددستگاهی» یا Multi-device ownership در عصب‌شناسی، نشان می‌دهد مغز ما برای هر دستگاه یک نقشه ذهنی جداگانه می‌سازد؛ مثلاً ممکن است یک گوشی فقط برای کار باشد و دیگری برای تفریح، و گاهی مغز در انتخاب بین آن‌ها دچار تاخیر می‌شود. جامعه «تاو»، شما برای کدام کار از کدام گوشی‌تان استفاده می‌کنید؟

راهکار:

اگر واقعاً می‌خواهید بدانید، بهتر است بپرسید: «مدل گوشی اصلی‌ات که همیشه باهاش آنلاین می‌شی چیه؟»

مشابه ها