طنز: وقتی سه تا گوشی داری و میپرسن مدلش چیه:
پدیده «چنددستگاهی» یا Multi-device ownership در عصبشناسی، نشان میدهد مغز ما برای هر دستگاه یک نقشه ذهنی جداگانه میسازد؛ مثلاً ممکن است یک گوشی فقط برای کار باشد و دیگری برای تفریح، و گاهی مغز در انتخاب بین آنها دچار تاخیر میشود. جامعه «تاو»، شما برای کدام کار از کدام گوشیتان استفاده میکنید؟
راهکار:
اگر واقعاً میخواهید بدانید، بهتر است بپرسید: «مدل گوشی اصلیات که همیشه باهاش آنلاین میشی چیه؟»