بدون تو مثل چای بیقند؛ تلخ و رو اعصاب:
جالب است بدانید که جوانههای چشایی تلخ در انسان ۲۵ برابر حساستر از جوانههای شیرین هستند. همین تلخیست که در طبیعت اغلب نشانه سمست، ولی اعتیاد به قند هم ناحیه پاداش مغز را مثل عشق فعال میکند. آیا واقعا شیرینیِ قند را به تلخیِ تنهایی ترجیح میدهیم؟
راهکار:
اگر چای بدون قند رو تلخ میبینی، شاید وقتشه یاد بگیری که گاهی تلخیها هم بخشی از طعم زندگیاند و میتونن بهت قدرت تحمل ببخشن.