حساس بودن رو یه چیزی مشکلیه واسه خودشا:)
فکر کن بهت یه چیزی بر بخوره ولی نتونی به روت بیاری بعد فرض کن برونگرا هم باشی دیگه بدتر:)️
فکر کن بهت یه چیزی بر بخوره ولی نتونی به روت بیاری بعد فرض کن برونگرا هم باشی دیگه بدتر:)️
-
روانشناسی عدم ابراز احساسات برونگرا و حساس دوراهی حساسیت حساس بودن زیاد ...