انگیزه برای درخشیدن: من به دنیا اومدم تا بدرخشم:
بدن تو بهمعنای واقعی کلمه از غبار ستارهای ساخته شده است. هر اتم کربن و اکسیژنی که در سلولهایت داری، میلیاردها سال پیش در کورههای هستهای ستارگان جوشیده شدهاند. پس تو نهتنها برای درخشش به دنیا آمدهای، بلکه خودت محصول یک درخشش عظیم کیهانی هستی. جالب است بدانی نور خورشید که به پوستت میتابد، حدود ۱۰۰ هزار سال در دل خورشید سرگردان بوده تا به سطح برسد. حالا درخشش کیهانیات را کجا آزاد میکنی؟
راهکار:
درخشش تو تنها به نور خیرهکننده خلاصه نمیشود؛ گاهی درخشانترین ستارهها، راهنمای گمشدگان در تاریکیاند. شاید نور تو قرار است سایههای دیگران را روشن کند، نه فقط چشمها را خیره.