آیا میدانید روانشناسان به این حس «آسیاب لذت» میگ...
زندگی مثل تردمیل: دویدن بینتیجه:
آیا میدانید روانشناسان به این حس «آسیاب لذت» میگویند؟ تحقیقات نشان داده که انسانها بعد از هر موفقیت سریع به سطح پایه شادی برمیگردند. یعنی مغز ما طوری طراحی شده که هیچوقت از دویدن روی تردمیل خوشبختی سیر نمیشود. سوالی که پیش میآید: آیا راهی برای شکستن این چرخه وجود دارد؟
راهکار:
این حس آشناست؛ گاهی توقف روی تردمیل و نگاه به بیرون، خودش یک جور رسیدنه.