به خدا خییییلی جاااالبه
کشوری که دوبار بمب اتم زده (آمریکا) ، الان داخل کشوری که غیرقانونی بمب اتم ساخته (پاکستان) ، دارن با کشوری که ساخت بمب اتم رو حرام میدونه و عضو پیمان نساختن بمباتم هم هست، درباره اینکه «بمباتم نباید بسازی» مذاکره میکنند! 😂😂️
کشوری که دوبار بمب اتم زده (آمریکا) ، الان داخل کشوری که غیرقانونی بمب اتم ساخته (پاکستان) ، دارن با کشوری که ساخت بمب اتم رو حرام میدونه و عضو پیمان نساختن بمباتم هم هست، درباره اینکه «بمباتم نباید بسازی» مذاکره میکنند! 😂😂️
2.8
طنز طنز سیاسی بمب اتم آمریکا مذاکرات هستهای تناقض در سیاست ...