تا حالا توجه کردید که خیلی از بحثای
بین آدما از سر دوست داشتنه؟ خیلی
وقتا آدما بحث میکنن چون دوست
ندارن رابطهشون خراب بشه، وگرنه
خیلیا حتی ارزش بحث کردن هم
ندارن، آره، یه موقع هایی.. بحث
کردن یعنی دوستت دارم.️
بین آدما از سر دوست داشتنه؟ خیلی
وقتا آدما بحث میکنن چون دوست
ندارن رابطهشون خراب بشه، وگرنه
خیلیا حتی ارزش بحث کردن هم
ندارن، آره، یه موقع هایی.. بحث
کردن یعنی دوستت دارم.️
1.7
رفاقتی روانشناسی عشق روابط ارتباط بحث و گفتگو جالب است بدانید که در روانشناسی، "ارتباط قاطع" (As...