جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بحث و گفتگو

1 پست
متن های بحث و گفتگو / بهترین متن بحث و گفتگو [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
تا حالا توجه کردید که خیلی از بحثای
بین آدما از سر دوست داشتنه؟ خیلی
وقتا آدما بحث میکنن چون دوست
ندارن رابطه‌شون خراب بشه، وگرنه
خیلیا حتی ارزش بحث کردن هم
ندارن، آره، یه موقع هایی.. بحث
کردن یعنی دوستت دارم.️
1.7
رفاقتی روانشناسی عشق روابط ارتباط بحث و گفتگو
جالب است بدانید که در روانشناسی، "ارتباط قاطع" (As...

چرا بحث کردن نشانه عشق است؟ راز روابط قوی:

جالب است بدانید که در روانشناسی، "ارتباط قاطع" (Assertive Communication) کلید حل بسیاری از سوتفاهم‌هاست. بحث کردن، اگر با احترام و قصد بهبود رابطه باشد، خود نوعی قاطعیت در بیان نیازها و نگرانی‌هاست که به استحکام پیوندها کمک می‌کند.

راهکار:

به جای پرخاشگری در بحث، روی فهمیدن دیدگاه طرف مقابل تمرکز کنید. این نشان‌دهنده ارزش قائل شدن برای رابطه و طرف مقابل است.

مشابه ها