بعضی وقتا میرسه که احساس میکنی یه چیزی رو تو
زندگیت کم داری؛ یه چیز که نه، حس میکنی که یه کسی رو
تو زندگیت کم داری. کسی که کم داشتنش تو زندگیت
خیلی چیز کمی نیست. اگه اون نباشه، حس میکنی که
خودتم نیستی، خودتم نفس نمیکشی و خودتم انگار اصلا
وجود نداری.
️
زندگیت کم داری؛ یه چیز که نه، حس میکنی که یه کسی رو
تو زندگیت کم داری. کسی که کم داشتنش تو زندگیت
خیلی چیز کمی نیست. اگه اون نباشه، حس میکنی که
خودتم نیستی، خودتم نفس نمیکشی و خودتم انگار اصلا
وجود نداری.
️
-
غمگین روانشناسی احساس تنهایی شدید وابستگی عاطفی بیهویتی بدون فرد خاص کمبود عشق در زندگی ...