جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بی‌هویتی بدون فرد خاص

1 پست
متن های بی‌هویتی بدون فرد خاص / بهترین متن بی‌هویتی بدون فرد خاص [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
بعضی وقتا میرسه که احساس میکنی یه چیزی رو تو

زندگیت کم داری؛ یه چیز که نه، حس میکنی که یه کسی رو

تو زندگیت کم داری. کسی که کم داشتنش تو زندگیت

خیلی چیز کمی نیست. اگه اون نباشه، حس میکنی که

خودتم نیستی، خودتم نفس نمیکشی و خودتم انگار اصلا
وجود نداری.

-
غمگین روانشناسی احساس تنهایی شدید وابستگی عاطفی بی‌هویتی بدون فرد خاص کمبود عشق در زندگی
...

احساس کمبود کسی در زندگی و تأثیر آن بر وجود:

مشابه ها