جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بهار و جدایی

1 پست
متن های بهار و جدایی / بهترین متن بهار و جدایی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
میگن :
بهار اومد همه گل ها ، دونه دونه وا شد🥹

منم میگم :
A اومد همه عشق ها ، کنار شد
همه دیوونه گی هاش مال S ش شد..😌✨️️
4.7
عاشقانه جدایی عشق از دست رفته بهار و جدایی حرف A و S در عشق
آیا می‌دونستی مغز انسان در بهار دوپامین بیشتری ترش...

بهار که میاد عشق‌ها میرن!:

آیا می‌دونستی مغز انسان در بهار دوپامین بیشتری ترشح می‌کنه، اما همزمان خاطرات عاطفی قدیمی فعال‌تر می‌شن؟ این تضاد شیمیایی باعث می‌شه حس نوستالژی و دلتنگی در این فصل چندبرابر بشه. پس شاید A و S فقط یه کد برای دوپامین و سروتونین باشن؟ 😉

راهکار:

این متن حس تلخ‌شیرین جدایی در بهار رو به تصویر می‌کشه. می‌تونی با اضافه کردن یک مصراع دیگه دربارهٔ «جوانه زدن دوباره» یا «شکفتن از نو» بهش امید ببخشی و احساس رو کامل‌تر کنی.

مشابه ها