اینکه همه آدما از "آدما" بد میگن یکم عجیبه️ 5.0 فلسفی عجیب بودن جامعه بدگویی از مردم چرا از هم بد میگوییم نقد انسانها ... چرا همه از آدما بد میگویند؟: