جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بدبینی به آینده

1 پست
متن های بدبینی به آینده / بهترین متن بدبینی به آینده [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
احساس میکنم دیگه هر پیش میاد با نیش میاد️
4.2
غمگین فلسفی احساس ناامیدی تجربه تلخ بدبینی به آینده پیشبینی منفی
دیدگاه روان‌شناسان می‌گوید مغز انسان به طور طبیعی ...

احساس میکنم هر پیشامدی نیش دارد:

دیدگاه روان‌شناسان می‌گوید مغز انسان به طور طبیعی وقایع منفی را قوی‌تر از مثبت‌ها ثبت می‌کند—یک مکانیسم بقا از دوران غارنشینی. اما این سوگیری می‌تواند باعث شود هر رویداد جدیدی را با انتظار درد پیش‌بینی کنیم. آیا این الگو را می‌توان شکست؟

راهکار:

این حس میتونه ناشی از «سوگیری منفی» باشه؛ جایی که مغز برای بقا بیشتر به خطرات توجه میکنه تا فرصتها. شاید واقعیت چیز دیگهای باشه.

مشابه ها