چالش تظاهر به نداشتن دلتنگی:
تحقیقات روانشناسی میگه هر بار وانمود میکنی احساسی نداری، مغز برای کاهش ناهماهنگی شناختی واقعاً آن را تضعیف میکنه. یعنی تظاهر به بیدلتنگی میتونه کمکم دلتنگی رو کمرنگ کنه. اما خطرناک اینه که سرکوب مزمن عاطفی به فرسودگی منجر میشه. سوال به جامعه: تا حالا تظاهر باعث شد بعداً بیشتر دلتنگی کنی؟
راهکار:
شاید این تظاهر خودش علامت شدت دلتنگی باشه؛ هرچه بیشتر مخفیاش کنی، بزرگتر میشه.