جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بارون اسیدی

1 پست
متن های بارون اسیدی / بهترین متن بارون اسیدی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
آدما حل میشن تو بارون اسیدی💭💤😅️
5.0
طنز فلسفی طنز تلخ استعاره انسان و محیط زیست بارون اسیدی
باران اسیدی به دلیل pH پایین (حدود ۴) می‌تواند سنگ...

بارون اسیدی و انسان‌ها در طنز فلسفی:

باران اسیدی به دلیل pH پایین (حدود ۴) می‌تواند سنگ‌ها را فرسایش دهد، اما بدن انسان به دلیل لایه محافظ پوست و بافرهای شیمیایی، در برابر آن مقاوم است. جالب اینجاست که انسان‌ها در برابر فشارهای روحی گاهی مثل سنگ در برابر اسید خرد می‌شوند. آیا این استعاره‌ای از آسیب‌پذیری عاطفی ماست؟

راهکار:

این جمله استعاره‌ای از فرسایش تدریجی هویت در جامعه صنعتی است. گاهی آدم‌ها در برابر فشارهای بیرونی مثل اسید، ذره ذره حل می‌شوند.

مشابه ها