جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

باهوش و خوش‌تیپ

1 پست
متن های باهوش و خوش‌تیپ / بهترین متن باهوش و خوش‌تیپ [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
آره، شاید یه کم زیادی باهوشم، شاید هم زیادی دل‌بر! ولی خب… تقصیرِ من نیست که️
4.1
شاخ طنز اعتماد به نفس بالا دلبری شوخ‌طبعی باهوش و خوش‌تیپ
تحقیقات روانشناسی نشان می‌دهد که افراد دارای هوش ب...

چرا باهوش و دلبر بودن تقصیر من نیست؟:

تحقیقات روانشناسی نشان می‌دهد که افراد دارای هوش بالا و جذابیت فیزیکی اغلب با پدیده‌ای به نام 'سوگیری خودخدمتی' روبرو می‌شوند: موفقیت‌هایشان را به خودشان نسبت می‌دهند و شکست‌ها را به عوامل بیرونی. جالب اینجاست که همین ویژگی‌های مادرزادی در بسیاری موارد بی‌تقصیر هستند، اما جامعه آنها را به عنوان برتری در نظر می‌گیرد. آیا این تصور که 'تقصیر من نیست' نشانه‌ای از خودآگاهی یا طفره‌روی است؟

مشابه ها