تظاهر به احمق بودن لذتی است.. که فقط ادم های باهوش میدانند!️ 3.1 فلسفی طنز باهوش فقط باهوش ها لذت احمق بودن تظاهر به احمق بودن ... لذت تظاهر به احمق بودن برای باهوشها: