بینشانی رفتی و دلتنگ ماندم چاره چيست؟ نامه ها را مىنويسم ، بايگانى میكنم . -ʕ •ₒ• ʔ️ - غمگین جدایی دلتنگی بعد از جدایی بایگانی نامهها بینشانی رفتن نوشتن نامه به عشق ... بینشانی رفتی و دلتنگ ماندم: