دوسـت داشتـم مـوهایـت را ببـافم
و بہ جای ڪَلسـر
شـعــر ببنـدم بہ مـوهایت
تا بہ نسیـم ڪہ سپـردی شان
دل عالـم آب شـود
اما
مـوهای تـو بلنـد و شـعــر مـن ڪوتاه بود
چارهای نبـود جـز
سـرودن بلنـدترین غـزل دنیـا
یڪ "دوستـتدارم" سـاده ...♥️🫂️
5.0
𝐦𝐚𝐦𝐚𝐝𝐚𝐦𝐢𝐧🥲💞🫂🦋
در عصبشناسی، 'دوستت دارم' فعالسازنده مستقیم مرکز...