جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بعد از عصبانیت حرف نزن

1 پست
متن های بعد از عصبانیت حرف نزن / بهترین متن بعد از عصبانیت حرف نزن [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
בخـتـر نیـستـ بـ؏ــد عصـبـانـے شــבن ڪـتـابـے حـرف نـزنــے🙌🏻🙋🏻‍♀️🎀️
3.0
طنز روانشناسی کنترل خشم کتابی حرف زدن بعد از عصبانیت حرف نزن بهتر نیست
در لحظه‌ی عصبانیت، آمیگدال مغز فعال می‌شود و قشر پ...

بهتر نیست بعد از عصبانیت کتابی حرف نزنیم؟:

در لحظه‌ی عصبانیت، آمیگدال مغز فعال می‌شود و قشر پیش‌پیشانی (مرکز منطق) را غیرفعال می‌کند. پس حرف زدن 'کتابی' از نظر نوروبیولوژیکی آنی ممکن نیست! این واکنش بقای انسان بدوی است. چطور می‌توان این مدار را دوباره فعال کرد؟

راهکار:

یک تکنیک ساده: بعد از احساس عصبانیت، ده ثانیه نفس عمیق بکشید تا اکسیژن به قشر پیش‌پیشانی برسد و بتوانید منطقی‌تر صحبت کنید.

مشابه ها