جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

از خود گفتن

1 پست
متن های از خود گفتن / بهترین متن از خود گفتن [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
آسم.ن از ستاره هاش گفت ولی من از خودم 🌹️
-
عطر گرونو ول کن آدما باید بوی اعتماد بدن 🙃
فلسفی شعر خودشناسی خودآگاهی از خود گفتن ستاره و خود
بدن ما از اتم‌هایی ساخته شده که روزگاری در دل ستار...

متن خودشناسی: آسمان از ستاره‌ها گفت، من از خودم:

بدن ما از اتم‌هایی ساخته شده که روزگاری در دل ستارگان شکل گرفته‌اند. به‌گفته کارل سیگن، ما از جنس ستاره‌ایم. بنابراین وقتی می‌گویی 'من از خودم می‌گویم'، در حقیقت روایتی از ۱۳.۸ میلیارد سال تاریخ کیهانی را بازگو می‌کنی. پس این خود، همان گیتی است که به خودآگاهی رسیده.

راهکار:

تو خودت ستاره‌ای هستی که از خود حرف می‌زند. ذرات کلسیم در استخوان‌هایت و آهن در خونت، روزی در دل ستاره‌ها ساخته شده‌اند. پس 'من' همان 'ما'ی کیهانی است.

مشابه ها