رفقا دوست داشتن یه آدم و علاقه پیدا کردن از اونجایی شروع میشه
که اوایلش هیچ حسی به طرف نداری
اصلا برات مهمنیست
ولی بعد یه مدتی میبینیحتی بدون اون نمیتونی زندگی کنی
از بین ۱۰۰ تا پسر چشمت فقط اونو میبینه و این قشنگترین حسِ مخصوصا با آدم درستش
بعدش برات مهم نیست شرایطش
اونو با تمام خوبیاش بدیاش میپذیری و دلیلی برای دوست داشتنش هم پیدا نمیکنی '️
که اوایلش هیچ حسی به طرف نداری
اصلا برات مهمنیست
ولی بعد یه مدتی میبینیحتی بدون اون نمیتونی زندگی کنی
از بین ۱۰۰ تا پسر چشمت فقط اونو میبینه و این قشنگترین حسِ مخصوصا با آدم درستش
بعدش برات مهم نیست شرایطش
اونو با تمام خوبیاش بدیاش میپذیری و دلیلی برای دوست داشتنش هم پیدا نمیکنی '️
5.0
عاشقانه عشق واقعی پذیرش کامل دوست داشتن بدون دلیل از بیعلاقگی تا عشق فرایند شکلگیری عشق معمولاً با نادیده گرفتن اولیه ...