جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

از آدمها بدم میاد

1 پست
متن های از آدمها بدم میاد / بهترین متن از آدمها بدم میاد [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
از آدما بدم میاد تورو هم چون آدم نیستی دوس دارم😁
4.9
عاشقانه طنز طنز عاشقانه از آدمها بدم میاد دوست داشتن غیرانسانی
آیا می‌دانستید مغز انسان به‌طور خودکار به اشیا و م...

دوست داشتن کسی که آدم نیست؛ طنز عاشقانه:

آیا می‌دانستید مغز انسان به‌طور خودکار به اشیا و موجودات غیرانسانی ویژگی‌های انسانی نسبت می‌دهد؟ این پدیده «انسان‌پنداری» نام دارد. اما اینجا برعکس، عشق به دلیل غیرانسانی بودن شکل می‌گیرد! پژوهش‌ها نشان می‌دهد که گاهی روابط با حیوانات خانگی یا اشیا به دلیل عدم پیچیدگی‌های انسانی، آرامش‌بخش‌ترند. آیا شما هم گاهی ارتباط با غیرانسان‌ها را ترجیح می‌دهید؟

راهکار:

این جمله بازیگوشانه نشان می‌دهد که گاهی عشق به ویژگی‌های خارق‌العاده وابسته است. اما در واقع، عشق واقعی پذیرش انسانیت با تمام نقص‌هایش است – شاید همون چیزی که ازش فرار می‌کنیم.

مشابه ها