قضاوت آدمها در تابستان با بو، در زمستان با استایل:
آیا میدانستید حس بویایی انسان مستقیماً به آمیگدال (مرکز احساسات) متصل است، درحالی که اطلاعات بصری اول در قشر بینایی پردازش میشه؟ یعنی قضاوت بر اساس بو سریعتر و احساسیتر از قضاوت بر اساس ظاهر اتفاق میافته. این یعنی شاید قضاوت تابستونی ما عمیقتر از زمستونی باشه. نظر شما چیه؟
راهکار:
این جمله دو معیار کاملاً متفاوت رو کنار هم میذاره: یکی کاملاً ارادی و فرهنگی (استایل) و دیگری بیاختیار و زیستی (بو). شاید پیام واقعی این باشه که در تابستان، هویت واقعیتر از چیزی که میپوشیم فاش میشه.