من که اصرار ندارم تو خودت مختاری
یا بمان یا که نرو یا نگهت میدارم"
نیاز دارم یکی این جمله رو از ته دل بهم بگه️
یا بمان یا که نرو یا نگهت میدارم"
نیاز دارم یکی این جمله رو از ته دل بهم بگه️
1.8
عاشقانه متن عاشقانه کوتاه اصرار ندارم تو مختاری جمله عاشقانه نگهت میدارم نیاز به عشق از ته دل ...