اگه معلم جغرافیابودم اسمتو روبلندترین قله ی دنیا می نوشتم اگه معلم ادبیات بودم اسمتوتو تمام شعرام می اوردم اگه شیمی بودم اسمتودرگروه حلالترین محلول هاقرارمی دادم اگرمعام زیست بودم قلبت روازمهربانترین قلبهامی نوشتم..........🫐🦕🍷🥺🎀️
4.0
𝐦𝐚𝐦𝐚𝐝𝐚𝐦𝐢𝐧:)🎀🥲
تحقیقات علوم اعصاب نشون میده که عشق مثل این شعر، چ...