درود
میخوام اسمم و معنیشو بگم که خیلی هم ذوقشو دارم😆
من اسمم آدرینا هست
که یه اصیل ایرانی و ریشه پارسی و قدیمی داره.
تو دوران هخامنشیان و زرتشتیان به دختر خیلی زیبا آدرینا میگفتن.و جالبه بدونید زرتشتیان این اسم رو ساختند .
پس بخاطر همینه من زرتشتیم🫠
الهه آتش سرخ روی زیبا روی دختر خورشید دختر آتشین
و همین.😊❤️
راستی آدرینا ها اعلام حضور کنند🖐💓️
میخوام اسمم و معنیشو بگم که خیلی هم ذوقشو دارم😆
من اسمم آدرینا هست
که یه اصیل ایرانی و ریشه پارسی و قدیمی داره.
تو دوران هخامنشیان و زرتشتیان به دختر خیلی زیبا آدرینا میگفتن.و جالبه بدونید زرتشتیان این اسم رو ساختند .
پس بخاطر همینه من زرتشتیم🫠
الهه آتش سرخ روی زیبا روی دختر خورشید دختر آتشین
و همین.😊❤️
راستی آدرینا ها اعلام حضور کنند🖐💓️
1.0
مذهبی تاریخی معنی اسم آدرینا اسم دختر هخامنشی اسم زرتشتی ریشه پارسی باستان در منابع تاریخی، نام 'آدرینا' بهطور مستقیم ثبت نش...