و به راستی،
مشکل از این آدم ها نبود،
مشکل این بود که من پنداشتم
همه مانند خودم هستند؛
و همین بود که
دمار از روزگارم در آورد.️
مشکل از این آدم ها نبود،
مشکل این بود که من پنداشتم
همه مانند خودم هستند؛
و همین بود که
دمار از روزگارم در آورد.️
4.0
غمگین فلسفی ناامیدی از آدمها انتظار از دیگران مثل خودم دمار از روزگار پندار اشتباه درباره مردم ...