جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

انرژی شخصی

1 پست
متن های انرژی شخصی / بهترین متن انرژی شخصی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
-هیچکس نمیتونه بده vibe تورو🪼
2.4
شاخ روانشناسی انرژی شخصی حس و حال منحصر به فرد جمله وایب دار وایب خاص
بر اساس علوم اعصاب، هر مغز یک «کانکتوم» منحصربه‌فر...

وایب خاص تو؛ هیچکس نمیتونه تقلیدش کنه:

بر اساس علوم اعصاب، هر مغز یک «کانکتوم» منحصربه‌فرد داره، مثل اثر انگشت — حتی دوقلوهای همسان. این یعنی وایب تو یک امضای عصبی یکتاست که هیچکس نمی‌تونه دقیقاً بازتولیدش کنه. ما فقط می‌تونیم تقریبی از هم‌دیگه باشیم. این یعنی هر ارتباطی در نهایت، تنهایی بنیادین خودش رو داره؟

راهکار:

وایب تو مثل اثر انگشتت می‌مونه؛ نه تنها کسی نمی‌تونه بهت بده، بلکه حتی نمی‌تونه کامل احساسش کنه. به جای توضیح دادن انرژیت، فقط بدرخشش. آدمای هم‌فرکانس خودش پیداش می‌کنن.

مشابه ها