جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

انرژی منحصر به فرد

1 پست
متن های انرژی منحصر به فرد / بهترین متن انرژی منحصر به فرد [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
من عاشق وقتایی‌ام که یه نفر میگه "این خیلی وایب تورو میده" اونموقع اس که میفهمم وجودم توی زندگی بقیه حس میشه و وایب مخصوص خودمو دارم💤️
-
روانشناسی مهربانی انرژی منحصر به فرد حس شدن توسط دیگران وایب شخصی تاثیر گذاشتن ناخودآگاه
تحقیقات علوم اعصاب می‌گوید نورون‌های آینه‌ای باعث ...

حس شدن وایب من در زندگی دیگران:

تحقیقات علوم اعصاب می‌گوید نورون‌های آینه‌ای باعث می‌شوند ناخودآگاه حالات و انرژی دیگران را منعکس کنیم. وقتی کسی می‌گوید «این وایب تو رو می‌ده»، یعنی مغزش در حال هماهنگ‌سازی با الگوی عصبی توست. این یعنی وجود تو حتی در سطح بیولوژیک هم روی دیگران تأثیر می‌گذارد. به نظرت این وایب بیشتر از چه کیفیتی نشات می‌گیرد؟

راهکار:

وایب شخصی مثل امضای ناخودآگاه توست؛ هر رفتاری که داری، پیامی به محیط می‌فرستد. دفعه بعد که کسی وایبت رو بازتاب داد، به این فکر کن که کدام ویژگی تو باعث این طنین شده.

مشابه ها