◝ز آغازِ هستی، جز اندوهِ مدام نبود
در تقدیرِ آدم، مجالی برای قیام نبود،
به اجبارِ بودن، به این انزوایِ سردِ محض
در این ضیافتِ تلخ، سهمی زِ کام نبود :)
️
در تقدیرِ آدم، مجالی برای قیام نبود،
به اجبارِ بودن، به این انزوایِ سردِ محض
در این ضیافتِ تلخ، سهمی زِ کام نبود :)
️
3.0
غمگین فلسفی شعر فلسفی غمگین اندوه هستی انزوای سرد تقدیر و جبر تحقیقات در روانشناسی نشان میدهد احساس «درماندگی آ...