جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

انعکاس خود

1 پست
متن های انعکاس خود / بهترین متن انعکاس خود [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
آرزو داشتم بعد مرگم زنده باشم
و از اون بالا ها نگا کنم به انعکاسم
🙃️
1.0
فلسفی فانتزی و تخیلی آرزوی بعد از مرگ انعکاس خود خودآگاهی پس از مرگ تماشای خود از بالا
در علوم اعصاب، حس تماشای خود از بالا (تجربه خارج ا...

آرزوی تماشای خود از بالا پس از مرگ:

در علوم اعصاب، حس تماشای خود از بالا (تجربه خارج از بدن) با تحریک ناحیه تمپوروپاریتال مغز قابل شبیه‌سازی است. این ناحیه مسئول حس خودآگاهی و مالکیت بدن است. جالب این که در شرایط بحرانی مانند مرگ بالینی نیز چنین تجربه‌هایی گزارش شده‌اند. آیا تا به حال حس کرده‌اید که از بیرون به خود نگاه می‌کنید؟

راهکار:

این آرزو را می‌توان نمادی از نیاز به دیده شدن و درک شدن در زندگی دانست. شاید انعکاس، همان تأثیری است که بر دیگران می‌گذاریم. پیشنهاد می‌کنم این مفهوم را در قالب یک شعر یا داستان کوتاه بسط دهید.

مشابه ها