یه روانشناسی بود....
حرف خیلی قشنگی میزد
میگفت:رفتار آدمها
انعکاس رنج هایی هست
که کشیدن...:)️
حرف خیلی قشنگی میزد
میگفت:رفتار آدمها
انعکاس رنج هایی هست
که کشیدن...:)️
3.7
روانشناسی فلسفی انعکاس درد در رفتار حرف قشنگ روانشناسی روانشناسی رفتار انسان تأثیر رنج بر رفتار ...