بعضی موقعا برای ما یه اتفاقایی می افته که اصلا نباید اتفاق بی افته تو یه درجه از زندگی که ما میرسیم میگم عوج خوشبختی هست ولی اونموقع تازه اولای بدبختی هست 🙃 الان من همون هستم هم خوشبختم هم بدبختم حالا چه اتفاقی افتاده پیش کش ولی میخوام یه چیز رو بهتون بگم اینکه سعی کنید دل کسی رو نشکنید میخواید جواب منفی بدید هم با احترام بدید نه با فحش بی محلی یاو....... کلی چیز دیگه پس سعی کنید که دل نشکنید از خودتون یا طرف مقابل️
2.1
فلسفی روانشناسی دل شکستن احساسات متناقض در زندگی احترام در جواب منفی تضاد خوشبختی و بدبختی طبق «نظریه فرایند متضاد» در روانشناسی، هر احساس شد...