جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

احساس تنهایی بعد از کمک

1 پست
متن های احساس تنهایی بعد از کمک / بهترین متن احساس تنهایی بعد از کمک [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
همیشه همون بتمن بودم که همرو نجات میداد ولی تهش تنها بود...💔🗿✨️
3.3
تنهایی غمگین فرسودگی عاطفی احساس تنهایی بعد از کمک ایثار بدون قدردانی قهرمان تنها
در روانشناسی، «سندرم ناجی» توصیف می‌کند که چگونه ب...

بتمن تنها: فرسودگی قهرمانان ایثارگر:

در روانشناسی، «سندرم ناجی» توصیف می‌کند که چگونه برخی با نجات دیگران، هویت و ارزش خود را می‌سازند، اما این نقش در نهایت منجر به فرسودگی و انزوا می‌شود. آیا این ایثار، واقعاً برای دیگران است یا راهی برای پر کردن خلأ درونی خودت؟

راهکار:

شاید وقتشه نقش‌هایت رو بررسی کنی: آیا همیشه باید ناجی باشی، یا گاهی می‌تونی اجازه بدی دیگران هم برایت قهرمانی کنند؟

مشابه ها