جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

احساس تنهایی بعد از فقدان

2 پست
متن های احساس تنهایی بعد از فقدان / بهترین متن احساس تنهایی بعد از فقدان [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
جایش خالی ماند و هیچ بودنی جبرانِ نبودنش نشد (:️
5.0
غمگین تنهایی جای خالی عزیزان احساس تنهایی بعد از فقدان جبران نبودن دلتنگی
تحقیقات عصب‌شناسی نشون میده که فقدان عزیزان دقیقاً...

جای خالی که هیچ چیز پرش نمیکند:

تحقیقات عصب‌شناسی نشون میده که فقدان عزیزان دقیقاً همون نواحی مغز رو فعال می‌کنه که درد فیزیکی رو حس می‌کنه. مغز ما فرقی بین درد نبودن و درد جسمی نمی‌ذاره. جالبه که حتی با گذشت زمان، اون جای خالی در نقشه عصبی ما حک می‌مونه. آیا تا حالا فکر کردی چرا ذهن ما اینقدر به 'نبودن' چنگ می‌زنه؟

راهکار:

نبودن گاهی به ما یاد می‌دهد که حضور واقعی یعنی چه. این جای خالی نه یک نقص، بلکه یک نقش عمیق از عشقه که هرگز با هیچ چیز پر نمی‌شود.

سکوت بعد از دست دادن رفیق صمیمی .️
3.0
غمگین تنهایی احساس تنهایی بعد از فقدان از دست دادن دوست صمیمی مرگ دوست نزدیک سکوت بعد از مرگ دوست
داغ از دست دادن یک دوست صمیمی، نوعی «فقدان مبهم» ا...

سکوت تلخ بعد از از دست دادن رفیق صمیمی:

داغ از دست دادن یک دوست صمیمی، نوعی «فقدان مبهم» ایجاد می‌کند: جامعه اغلب غم غیرخانوادگی را نادیده می‌گیرد، اما مغز ما فقدان دوست را مشابه از دست دادن عضو خانواده پردازش می‌کند. آیا سکوت‌تان را فرصتی برای ارتباط با خاطرات می‌بینید؟

راهکار:

سکوت بعد از فقدان، گاه صدای بلندترین خاطره‌هاست. به جای پر کردن آن، بگذار این سکوت پلی باشد برای یادآوری لحظه‌های ناگفته‌ای که هنوز زنده‌اند.

نصب برنامه اندروید تاوبیو
مشابه ها