جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

احساس خفگی و تنهایی

1 پست
متن های احساس خفگی و تنهایی / بهترین متن احساس خفگی و تنهایی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
در باتلاقی گیر افتاده‌ام که اگر سعی کنم خودم را از آن باتلاق بیرون برانم بیشتر در آن فرو می‌روم،باید بی حرکت در آن بمانم. اما چگونه این تاریکی،خفگی و تنهایی را که گریبان گیرم شده تحمل کنم؟️
3.7
غمگین تنهایی ناامیدی احساس خفگی و تنهایی بی حرکتی در سختی گیر افتادن در باتلاق
...

در باتلاق گیر افتاده‌ام و راهی ندارم:

مشابه ها