در باتلاقی گیر افتادهام که اگر سعی کنم خودم را از آن باتلاق بیرون برانم بیشتر در آن فرو میروم،باید بی حرکت در آن بمانم. اما چگونه این تاریکی،خفگی و تنهایی را که گریبان گیرم شده تحمل کنم؟️
3.7
غمگین تنهایی ناامیدی احساس خفگی و تنهایی بی حرکتی در سختی گیر افتادن در باتلاق ...