- ینفر توئیت زده بود :
نمیدونم چجوری بگم ولی اونجایی که . .
چشمت دنبال یه آدمو ، ماشینو ،
پلاک آشنا میگرده تهِ تهِ دلتنگیه :)))!️
نمیدونم چجوری بگم ولی اونجایی که . .
چشمت دنبال یه آدمو ، ماشینو ،
پلاک آشنا میگرده تهِ تهِ دلتنگیه :)))!️
4.4
غمگین تنهایی دلتنگی احساس دلتنگ شدن در خیابان جستجوی نگاه پلاک آشنا تحقیقات علوم اعصاب نشون میده وقتی نگاهت دنبال یه م...