و ایران با زن کامل است .
و زن را یا باید پرستید یا رهایشان کرد ، حد وسطی وجود ندارد .
و به کدامین گناه به عشق تو روی آوردم؟
زن را کشور کامل کرد آن هم با محبت ، صبوری ، مقاومت
پاینده باد ایران مان .
️
و زن را یا باید پرستید یا رهایشان کرد ، حد وسطی وجود ندارد .
و به کدامین گناه به عشق تو روی آوردم؟
زن را کشور کامل کرد آن هم با محبت ، صبوری ، مقاومت
پاینده باد ایران مان .
️
1.0
عاشقانه فلسفی عشق به ایران اهمیت زن در ایران پرستش زن زن و ایران ...