تئوری،فکت
ی تئوری هست که میگه صحرا چطور به وجود امد؟
میگن خورشید عاشق ی دختری بود که سوار بر شاهین اش بین ستاره ها میچرخیر وقتی آمد زمین خورشید بعد چند وقت تحمل نکرد دلتنگ شد و آمد روی زمین و دختر رو بوسید دختر تحمل کرد ولی زمین نتونست و سوخت و اینطوری صحرا به وجود امد و برای اینم هست که شن های صحرا همیشه در حال حرکت هستن تا دنبال خونه واقعی و دختر و خورشید بگردن ولی اونا هیچوقت دیگه بهم نرسیدن️
ی تئوری هست که میگه صحرا چطور به وجود امد؟
میگن خورشید عاشق ی دختری بود که سوار بر شاهین اش بین ستاره ها میچرخیر وقتی آمد زمین خورشید بعد چند وقت تحمل نکرد دلتنگ شد و آمد روی زمین و دختر رو بوسید دختر تحمل کرد ولی زمین نتونست و سوخت و اینطوری صحرا به وجود امد و برای اینم هست که شن های صحرا همیشه در حال حرکت هستن تا دنبال خونه واقعی و دختر و خورشید بگردن ولی اونا هیچوقت دیگه بهم نرسیدن️
3.7
عاشقانه فانتزی و تخیلی علت حرکت شن ها عشق خورشید افسانه صحرا داستان پیدایش صحرا آیا میدانستید حرکت شنهای صحرا در واقع از قوانین ...