افلاطون یه جایی یه حرف قشنگی میزنه و میگه:
اگه با دلت چیزی یا کسی رو دوست داری زیاد جدیش نگیر!
چون کار دل دوست داشتنه! مثل چشم که کارش دیدنه!
اما اگه یه روز با عقلت کسی رو دوست داشتی بدون این همون عشقه
من نه باقلبم دوستت دارم نه با عقلم
من با تک تک سلولای بدنم دوستت دارم 😍❤️️
اگه با دلت چیزی یا کسی رو دوست داری زیاد جدیش نگیر!
چون کار دل دوست داشتنه! مثل چشم که کارش دیدنه!
اما اگه یه روز با عقلت کسی رو دوست داشتی بدون این همون عشقه
من نه باقلبم دوستت دارم نه با عقلم
من با تک تک سلولای بدنم دوستت دارم 😍❤️️
4.4
𝐦𝐚𝐦𝐚𝐝𝐚𝐦𝐢𝐧🥲💞🫂🦋
افلاطون در رساله «فایدون» عشق رو به دو دسته «عشق ز...