چشات Sag داشت؛ وقتی نقص، اخلاق را نشانه میگیرد:
در کره، پف زیر چشم (aegyo sal) نماد جوانی و جذابیت است، نه نقص. جالبتر آنکه از منظر روانشناسی تکاملی، افتادگی خفیف پلک (پتوز) آسیبپذیری و جذابیت جنسی را افزایش میدهد. پس شاید Sag چشمانش بیدلیل اخلاق شما را نشانه نگرفته! نظر شما: آیا نقصهای ظاهری میتوانند برگ برنده باشند؟
راهکار:
شاید ندانید اما «چشم خمار» یا همان پلک افتاده، قرنهاست در شعر فارسی نماد دلبری است. حافظ میگفت: «چشم بیمار تو را هست نگاهی که مرا / بیمار کرد و به بالینم آورد از غم». خط شما در واقع به این سنت ادبی ادای احترام میکند، با چاشنی مدرن! اینجا «Sag» دیگر نقص نیست، امضای اغواگری است.