یهو بعد کلی انتظار ؛ پیداش شد .
پرسید خوبی ؟!
"خودت چه فکر میکنی ؟!
خوب؟!
از بس که یادت کرده ام
دل را به نامت کرده ام !
حتی دو چشم خویش را نذر نگاهت کرده ام ...!"️
پرسید خوبی ؟!
"خودت چه فکر میکنی ؟!
خوب؟!
از بس که یادت کرده ام
دل را به نامت کرده ام !
حتی دو چشم خویش را نذر نگاهت کرده ام ...!"️
4.0
عاشقانه شعر یاد کردن از کسی دلتنگی بعد از مدتها نذر چشم برای عشق پیدا شدن ناگهانی جالب است بدانید که مغز انسان در زمان انتظار طولانی...