دلتنگی و گریه شبانه به یاد خندههای تو:
مغز انسان وقتی خاطرهای شاد رو به یاد میاره، همون مسیرهای عصبی رو فعال میکنه که هنگام تجربهی واقعی فعال میشدن، اما تفاوت در اینه که الان فقدان رو هم پردازش میکنه. به همین خاطره خنده میتونه اشک بیاره. این پدیده رو 'نوستالژی پارادوکسیکال' میگن. آیا تا حالا برات پیش اومده که خندهی کسی برات دردناکتر از گریهاش باشه؟
راهکار:
گریه بر خاطرهی خندهها، یعنی هنوز اون لحظهها برات واقعیترین چیزها هستن. این نشونهی زنده بودن عشقه، نه ضعف.