تیرانا..
اگرم هیچ در سرنوشت از آزادی بهره ای باشد همینم از آفریدگار سپاس گزاری ، بس که بدین سعادتم رهنمون بُوَد تا هرگز فریب آزاده مردم را از خویشتن بتی نسازم!!
نانوشتههایم:
ساناز️
اگرم هیچ در سرنوشت از آزادی بهره ای باشد همینم از آفریدگار سپاس گزاری ، بس که بدین سعادتم رهنمون بُوَد تا هرگز فریب آزاده مردم را از خویشتن بتی نسازم!!
نانوشتههایم:
ساناز️
-
فلسفی شعر آزادی و بندگی بت نساختن از انسان فریب آزاده مردم نخوردن سپاسگزاری از خدا برای آزادی ...