«میگن هر جا ظلم زیاد بشه، ستارهها خودشونو قایم میکنن… چون آسمون دلش نمیاد شاهد تاریکی آدمها باشه.»️ 1.0 فلسفی شاخ آسمون و تاریکی جمله فلسفی ظلم قایم شدن ستارهها ظلم و ستارهها ... ظلم زیاد و قایم شدن ستارهها: