˼ حُزنکَ لا یُلام أنا لو کنتُ حزنًا لتمنّیتُ أن أسکنَ صدرَک ˹
◞اندوهت را ملامتی نیست؛
من هم اگر اندوه بودم، آرزو داشتم درونِ سینهات بنشینم ... ◜️
◞اندوهت را ملامتی نیست؛
من هم اگر اندوه بودم، آرزو داشتم درونِ سینهات بنشینم ... ◜️
-
عاشقانه فلسفی پذیرش غم احساسات عاشقانه عشق و حزن اندوه در عشق مطالعات روانشناسی نشان داده که پذیرش هیجانات منفی ...