یه دیالوگی هم توی فیلمِ mother بود که ميگفت:
«تو هیچ وقت عاشقِ خودِ من نبودی،
عاشقِ این بودی که من این همه دوسِت دارم».
و چقدر آدما تو زندگیمون موندن، فقط به خاطر
اینکه دیگه هیچکس اندازهی ما دوسشون نداشتیم️
«تو هیچ وقت عاشقِ خودِ من نبودی،
عاشقِ این بودی که من این همه دوسِت دارم».
و چقدر آدما تو زندگیمون موندن، فقط به خاطر
اینکه دیگه هیچکس اندازهی ما دوسشون نداشتیم️
4.4
عاشقانه روانشناسی عشق یک طرفه وابستگی عاطفی عشق به عشق دیگران چرا آدمها با ما میمانند تحقیقات علوم اعصاب نشان میدهد که دریافت عشق، همان...