یک نکته جالب: دوره تبعید پهلوی (حدود ۴۵ سال) الان ...
دلسوزی برای پهلوی و آرزوی شاه شدن:
یک نکته جالب: دوره تبعید پهلوی (حدود ۴۵ سال) الان تقریباً به اندازه دوره حکومت خودشان (۵۴ سال) شده. یعنی نسل جدیدی که توی تبعید به دنیا اومده، هیچ خاطرهای از سلطنت نداره. اینطوری آرزوی بازگشت کمکم تبدیل به یک افسانه میشه، نه یک هدف واقعی. آیا این وضعیت یادآور قصههای آرزوهای دستنیافتنی نیست؟
راهکار:
این حس رو میشه به کسانی تعمیم داد که برای رسیدن به آرزویی غیرممکن، سالها زمان و انرژی صرف میکنند.