جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

عواقب سکوت در غم

1 پست
متن های عواقب سکوت در غم / بهترین متن عواقب سکوت در غم [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
.
دَرِد دِل دَر دِل بِمانَد بِهتَر است...️
.️
4.3
غمگین فلسفی سرکوب احساسات غم پنهان عواقب سکوت در غم نگه داشتن درد در دل
تحقیقات روانشناسی نشان می‌دهد سرکوب احساسات، سطح ک...

درد دل در دل بماند یا نه؟:

تحقیقات روانشناسی نشان می‌دهد سرکوب احساسات، سطح کورتیزول را بالا برده و خطر بیماری‌های قلبی را افزایش می‌دهد. جالب اینجاست که در فرهنگ‌های شرقی، این صبوری ارزش محسوب می‌شود. آیا واقعاً بهتر است یا یک تابوی اجتماعی است؟

راهکار:

اما گاهی درد وقتی در دل می‌ماند، ریشه می‌دواند و عمیق‌تر می‌شود. شاید به‌جای پنهان‌کاری، تخلیه‌اش در بستر امنی مثل نوشتن یا گفتگو با یک دوست قابل اعتماد، رهایی‌بخش‌تر باشد.

مشابه ها