استادم در دوران دانشجويي مى گفت:
در اورژانس و تروما هميشه اول بريد سراغ بيمارى كه آرامه؛
چون كسى كه با وجود درد، آرومه معنيش اين نيست
كه خوبه!!
بلكه احتمالا داره مى ميره!
مندر مورد اورژانس صحبتنمیکنم!️
در اورژانس و تروما هميشه اول بريد سراغ بيمارى كه آرامه؛
چون كسى كه با وجود درد، آرومه معنيش اين نيست
كه خوبه!!
بلكه احتمالا داره مى ميره!
مندر مورد اورژانس صحبتنمیکنم!️
-
روانشناسی فلسفی پنهان کردن درد علائم بحران روانی علائم خطرناک آرامش اورژانس روانشناسی این پدیده در روانشناسی «شوک هیجانی» نام دارد. در م...