جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

عجایب روابط انسانی

1 پست
متن های عجایب روابط انسانی / بهترین متن عجایب روابط انسانی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
*از عجایب آدما اینه که*
*اگه باهاشون مثل خودشون رفتار کنی*
*ناراحت میشن ....🙂🖐🏼*️
4.2
روانشناسی طنز روانشناسی رفتار انسان طنز اجتماعی عجایب روابط انسانی واکنش افراد به خودشان
در روانشناسی، این پدیده «بازتاب ناخوشایند» نام دار...

عجایب روانشناسی: وقتی آینه رفتار خودت را نمی‌پسندی:

در روانشناسی، این پدیده «بازتاب ناخوشایند» نام دارد. مغز ما وقتی با رفتار منفی خودمان مواجه می‌شود، اغلب آن را به‌عنوان یک تهدید اجتماعی تفسیر می‌کند و باعث ناراحتی می‌شود، زیرا آینه‌ای از نقص‌هایمان را نشان می‌دهد. آیا تا به حال کسی را دیده‌اید که از دیدن تصویر خود در آینه عصبانی شود؟

راهکار:

این پست یک مشاهده‌ی طنزآمیز از یک مکانیسم روانی به نام «بازتاب ناخوشایند» است؛ وقتی افراد رفتار منفی خود را در دیگران می‌بینند، اغلب آن را نمی‌پسندند زیرا آینه‌ای از ضعف‌هایشان می‌شود.

مشابه ها