*از عجایب آدما اینه که*
*اگه باهاشون مثل خودشون رفتار کنی*
*ناراحت میشن ....🙂🖐🏼*️
*اگه باهاشون مثل خودشون رفتار کنی*
*ناراحت میشن ....🙂🖐🏼*️
4.2
روانشناسی طنز روانشناسی رفتار انسان طنز اجتماعی عجایب روابط انسانی واکنش افراد به خودشان در روانشناسی، این پدیده «بازتاب ناخوشایند» نام دار...